Наш клієнт – новий, екологічно орієнтований бренд косметики, що спеціалізується на догляді за шкірою. Основна місія бренду – запропонувати натуральну та ефективну продукцію, яка підкреслює красу та здоров’я шкіри, зберігаючи гармонію з природою.
Позиціонувати бренд як сучасний, екологічний та натуральний у конкурентному середовищі доглядової косметики, одночасно нарощуючи впізнаваність у соціальних мережах. Особливість проєкту полягала в необхідності підкреслити баланс між простотою упаковки та елегантністю продукту, не перевантажуючи меседж візуальними елементами.
Ми розробили концепцію, дизайн і креативний контент для соціальних мереж, що включало візуальні макети постів та підготовку текстів із фокусом на екологічність продукту.
Оскільки бренд тільки планував виходити на ринок, необхідно було створити візуальну айдентику з нуля. Одним з ключових моментів у цьому став вибір мінімалістичного стилю. Завдяки цьому дизайн виходить простим і чистим, що відображає натуральність продукції. А щоб додати емоційну складову, ми використали природні текстури (мушлі, корали, каміння), що візуально асоціюються із турботою, екологічністю та природністю.
Обговорити проєкт